Share |

Crocs vyzývá své zákazníky, aby byli sami sebou, v nové globální kampani s Drew Barrymore

foto: Crocs

Crocs dnes oficiálně zahájil svou kampaň ,Come As You Are‘ oslavující jedinečnost každého z nás a inspirující k tomu, abychom se cítili pohodlně ve své kůži. Tvářemi kampaně a ambasadory značky jsou Drew Barrymore, John Cena, Yoona a Henry Lau.
 
Crocs nikdy neslevil ze své identity: je optimistický, univerzální, pohodln ý a nebojí se nabourávat konvence. ‚Come As You Are‘ je výzvou pro všechny, aby se podělili o svou výjimečnost. V dnešním světě je to důležité,“ říká Terence Reilly, marketingový ředitel Crocs. „Kampaň ‚Come As You Are‘ jsme začali avizovat v březnu na sociálních sítích prostř ednictvím influencerů a videí ze zákulisí, na kterých jsou naši slavní ambasadoři. Reakce fanoušků byly obrovské."
 
Crocs je světový lídr v oblasti inovativní volnočasové obuvi známý svým kultovním klasickým d řevákem a dalšími modely pro všechna roční období. Nová kampaň bude probíhat po celý zbytek roku 2017 prostřednictvím kombinace digitální reklamy, public relations a sociálních médií s hashtagem #ComeAsYouAre. Marketingové aktivity budou zaměřeny na Spojené státy, Japonsko, Čínu, Německo, Jižní Koreu a Spojené království. Slavné hvězdy, influenceři a fanoušci Crocs po celém světě spolu budou moci sdílet to, co je dělá výjimečné, a navzájem se inspirovat.
 
V den oficiálního zahájení kampaně zveřejnil Crocs videa, kde ambasadoři značky vyzývají zákazníky po celém světě, aby byli sami sebou. Crocs také vytvořil „Be Yourselfie“ GIF generátor, který umožňuje zákazníkům zábavným způsobem vyjádřit, čím jsou jedineční. Stačí jít na https://yourselfie.crocs.com/en, nahrát fotku a odpovědět na pět otázek. HotovýGIF lzepak sdílet na sociálních sítích. Drew a ostatní hvězdy budou sdílet své „Be Yourselfie“ GIFy po celý týden.
 
Drew Barrymore, která v současné době hraje hlavní roli v seriálu společnosti Netflix „Santa Clarita Diet“, kde se zhostila i produkce, uvádí, že b ýt sama sebou je stěžejním faktorem její motivace a úspěchu jako herečka, režisérka, producentka, podnikatelka, autorka a matka.
 
Jsem, kdo jsem. Nedoká žu předstírat, že jsem ně kdo jiný. Umím být jen sama sebou,“ říká Barrymore. „Myslím, že lidé by měli podívat do zrcadla, př estat hledat chyby a začít rozpoznávat, co je na nich vý jimečného. Jako matka dvou malých dětí vím, jak moc je to důležité. Tímhle je pro mě kampaň ,Come As You Are‘ zajímavá a proto jsem z partnerství s Crocs nadšená.“
 

Součástí kampaně bude i výzva Drew Barrymore ke Dni matek, kde lidé budou moci prostřednictvím svého Instagramu sdílet, čím je výjimečná jejich maminka, a získat osobní video přímo od Drew. Jedna maminka druhé.
 
John Cena se od skromných začátků dostal až k WrestleManii, účinkoval v mnoha filmech, uvádě l Espy Awards, Teen Choice Awards nebo Nickelodeon Kids' Choice Awards. Jeho motto ‚nikdy se nevzdávej‘ oslovilo miliony lidí po celém světě. Šestnáctinásobný vítěz Světového šampionátu ve wrestlingu WWE World Champion má ke kampani ,Come As You Are‘ osobní vztah.
 
Díky tomu, že jsem zažil selhání, jsem se naučil cítit se pohodlně ve své kůži,“ řekl Cena. „Mnohokrát nebylo populární mít nálepku ‚nikdy se nevzdávej‘, ale tohle je můj život. Hodně lidem jsem pomohl. Poslání ,Come As You Are‘ vychází od lidí, kteří si prošli svým vlastním bojem a našli tak sami sebe."
 
John Cena se do kampaně zapojí i pomocí série videí, ve kterých se dotazuje lidí, co pro ně znamená ,Come As You Are‘. Účelem je inspirovat ostatní, aby se podělili o své vlastní příběhy na sociálních sítích.
 
Yoona vstoupila na hudební scénu v Jižní Koreji v roce 2007 jako členka skupiny Girls‘ Generation. Od té doby se stala uznávanou herečkou a často se věnuje charitě.
 
Na kampani ‚Come As You Are‘ se mi nejvíc líbí, že je příležitostí inspirovat lidi, aby se cítili dobře,“ řekla Yoona. „Myšlenka kampaně je o překonávání předsudků a o životě v souladu se svým pravým já, ve všem, co děláme.“
 
Člen Super Junior-M, zpěvák, textař, skladatel a producent Lau je mnohostranný hudebník, jehož popularita po celé Asii stále roste.
 
Někteří lidé se bojí být skutečně sami sebou,“ říká Lau. „Znám to. Dř ív jsem se bál sdílet obavy, pochybnosti a dokonce i úspěchy, abych nebyl souzen. Na téhle kampani se mi líbí, že oslavuje vše, čím jste si prošli – to dobré i špatné."
 
Více o kampani #ComeAsYouAre


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.