Share |

Virální kampaň na téma Člověk utahaný zaujala lidmi z Teorie velkého třesku a Hry o trůny

SodaStream přichází s novou virální kampaní za účasti Mayim Bialik, hvězdy seriálu Teorie velkého třesku a Kristiana Nairna ze seriálu Hra o trůny
Světová jednička mezi perlivými vodami touto cestou vtipným způsobem poukazuje na nelogický zvyk tahání vody v plastových lahvích, které představují zátěž pro životní prostředí, namísto využívání kvalitní a široce dostupné kohoutkové vody
SodaStream International Ltd. (NASDAQ:SODA), celosvětová jednička mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů, odstartovala svojí novou celosvětovou kampaň „Člověk utahaný (Homo schlepiens)”. Ve zveřejněném spotu se setkáváme s Mayim Bialik, známou též jako Amy Farrah Fowler z kultovního seriálu Teorie velkého třesku a Kristianem Nairnem, známým svým účinkováním v roli Hodora v legendární sérii Hra o trůny.
Video je možné shlédnout na stránkách www.sodastream.cz/homoschlepiens
Děj situovaný do budoucnosti nás seznamuje s Mayim Bialik v roli doktorky antropologie, která vzpomíná na své první setkání s lidským druhem „Člověk utahaný (Homo schlepiens)” v podání Kristiana Nairna. Příběh se pohybuje tam a zpět napříč časem a stojí na vyobrazení nesmyslného tahání vody v jednorázových plastových lahvích jako návyku, který má škodlivý vliv na naši planetu i životní styl lidstva a pro budoucí generace je nepochopitelný, protože v jejich době neexistuje. V Muzeu nenormální historie vyobrazeném ve spotu se rozehrává úžasný filmový příběh mezi Mayim a posledním kmenem svého druhu závislým na tahání plastových lahví, Člověkem utahaným (Homo schlepiens).
Americká herečka a držitelka několika hereckých ocenění Mayim Bialik, jejíž jméno znamená v hebrejském jazyce příznačně pro kampaň značky SodaStream „voda“, je v civilním životě skutečnou vystudovanou odbornicí s doktorátem v oboru neurovědy. K roli vědkyně zkoumající chování Člověka utahaného měla tedy od začátku natáčení velmi blízký vztah. Sama se narodila ve Spojených státech, kam její prarodiče emigrovali z Československa, Maďarska a Polska. Divákům u nás je známa především jako jedna z hlavních postav v oblíbeném seriálu Teorie velkého třesku a její český hlas v podání Nikoly Votočkové, známý ze zmíněného seriálu, promlouvá i v nové kampani.
Natáčení kampaně bylo o měsíc urychleno z důvodu doporučení lékařů, aby Bialik dala na měsíc odpočinout svým hlasivkám. „Tato kampaň má silné sdělení, které bylo zapotřebí říci dříve, než dám svému hlasu odpočinout”, uvedla Mayim Bialik. „Více než miliarda plastových nápojových lahví je na celém světě použita každý den, přičemž většina z nich skončí na skládkách, v přírodních parcích a oceánech, kde zatěžují životní prostředí a hubí mořské živočichy. Mohu dočasně přijít o svůj hlas, ale nemohu být zticha, pokud jde o tak důležitý vzkaz. Svět potřebuje říci ne znečisťujícím plastovým lahvím”, dodává.
Kampaň „Člověk utahaný (Homo schlepiens)” se natáčela na Ukrajině v kulisách stylizovaných tak, aby diváka přenesly do budoucnosti, ve které jsou plastové lahve již jen zapomenutou relikvií k vidění pouze v muzeu.
„Naše nové video, Člověk utahaný (Homo schlepiens), velmi přímočaře ukazuje, jak primitivním zvykem je tahání a používání plastových lahví pro vodu a pitný režim”, vysvětluje Daniel Birnbaum, CEO společnosti SodaStream. „Přitom existuje velmi jednoduchá a ekonomická cesta, vychutnat si perlivou vodu připravenou přímo doma z čerstvé kohoutkové vody bez tahání plastových lahví a obtěžování planety hromadami škodlivého plastového odpadu. Použití jednorázových plastových lahví je prehistorický zvyk, který se přežil a patří minulosti. Je nejvyšší čas, aby se svět vyvíjel kupředu a připravil našim dětem smysluplnější budoucnost.”

 
O značce SodaStream
 
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *
 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
 
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
 
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
  
 

jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.