Share |

U Lisabonu otevřeli nové outlet centrum

Společnost VIA Outlets zahájila otevření 35 nových obchodů a restaurací ve Freeport Lisboa Fashion Outlet nedaleko Lisabonu.  Modernizace přivedla do centra nové prémiové značky, a proto je očekáván významný nárůst celkového počtu návštěvníků. Tyto rozsáhlé práce představují další fázi programu VIA Outlets, který zahrnuje investici více než 200 milionů EUR, určenou na inovaci 11 subjektů svého portfolia, které patří mezi tři největší outletové řetězce na prosperujícím evropském trhu.
 
Calvin Klein Jeans & Underwear, Elisabetta Franchi, Furla a Timberland jsou mezi novými mezinárodními módními značkami, které otevírají své obchody v centru města Alcochete, 30 minut jízdy autobusem z Lisabonu přes slavný most Vasco da Gama, rozprostírající se na řece Tagus. I šperky Tous, stejně jako tašky a doplňky značky Tumi již převzaly nové obchodní jednotky ve Freeport Lisabon Fashion Outlet, kde společnost VIA Outlets rozšířila i nabídku dětského oblečení a domácích potřeb.
Duncan Agar, generální ředitel společnosti VIA Outlets, uvedl: „K top značkám posilujícím prémiovou nabídku značkové módy ve Freeport Lisboa Fashion Outlet přibyly nově také Carolina Herrera, Hugo Boss, Escada, Armani Outlet a Tommy Hilfiger. Viděli jsme, jak cílené investice v rámci investičního programu famózně uzavírají kruh: zdokonalení celkového vzhledu a atmosféry centra, doplněné vylepšenými službami na místě i hostujícími programy, zvyšuje počet zákazníků a prodeje našim partnerským značkám. V příštím roce se v našem lisabonském centru zaměříme na zvýšení prodejů o více než 20 %.“
Již 80 % nového prostoru bylo pronajato tak, aby centrum o rozloze 35 777 m² nyní disponovalo více než 130 obchody a restauracemi. Le Creuset, Starbucks, Elisabetta Franchi a Tumi zde otevírají své první outletové obchody v Portugalsku a spojují se tak s významnými značkami Coach, Hackett a Swarovski, které si centrum také vybraly pro svůj debut na portugalském outletovém trhu.
Zásadní inovace společnosti VIA Outlets ve Freeport Lisaboa Fashion Outlet umožnily vznik tzv. severní čtvrti, kde se kolem nového náměstí vytvořila skupina gurmánských restaurací, přičemž nový vzhled dostal i vstup do centra. Všechny budovy byly „oděny“ do jasnějšího a odlehčeného barevného stylu. Dodavatelé použili materiály z místních zdrojů, takže dlaždice (azulejos), dřevo i kovové povrchy určené na fasády jsou v souladu se stavebními styly daného regionu. Nový pohled na centrum zahrnuje také veřejné prostranství, kde vznikl „Praça do Elétrico“, park v lisabonském stylu s dlážděnými chodníky a replikou slavné městské tramvaje č. 28.
Agar dodává: „Chceme, aby byl Freeport Lisaboa Fashion Outlet nejlepší nákupní destinací v Lisabonu, aby se naši hosté vraceli zpět za příjemnými zážitky i velkým výběrem prémiových značek. Kromě vytvoření nejatraktivnějšího prostředí chceme do jejich paměti otisknout i reálnou zkušenost s
poskytováním služeb v té nejvyšší kvalitě. Naší ambicí je stát se jedním z hlavních cílů pro mezinárodní návštěvníky Lisabonu během jejich pobytu.“
Lisabon je jednou z pěti destinací v Evropě, kde nejrychleji roste počet mezinárodních návštěvníků, kteří zůstanou pouze na jednu noc (2009-2016), jak uvádí Index světových destinací společnosti Mastercard. Provozovatel služby TAX FREE, společnost Global Blue, zařadil město na sedmou příčku nejlepších nákupních destinací, určených mezinárodním turistům cestujícím po  Evropě. V loňském roce portugalský kapitál přilákal 4 miliony zahraničních návštěvníků. Popularitu získal zejména mezi obyvateli Brazílie a Číny.
Freeport Lisaboa Fashion Outlet je již pátým centrem, které VIA Outlets transformovalo v rámci programu modernizace. Ten začal ve Fashion Arena Prague Outlet v České republice, následovaly Landquart Fashion Outlet ve Švýcarsku, Batavia Stad Amsterdam Fashion Outlet v Nizozemí a Mallorca Fashion Outlet ve Španělsku. Prodeje značkového zboží ve čtyřech zrekonstruovaných centrech VIA Outlets za prvních 9 měsíců roku 2017 meziročně vzrostly o více než 15 %, čímž překonaly silný 10% růst v rámci celého portfolia společnosti ve stejném období.
Strategie VIA Outlets se zaměřuje na získávání center, které vykazují potenciál na zvýšení růstu nájemného. Tento potenciál VIA Outlets naplňuje prostřednictvím cílených investic, zkušeností v oblasti správy nemovitostí,  mezinárodních marketingových aktivit a především díky výběru lokalit, kde svá centra  alokuje. VIA Outlets se při tomto výběru zaměřuje především na spádové oblasti, které jsou atraktivní z pohledu mezinárodního turismu a mají tudíž potenciál přilákat zájem zahraničních turistů. Dalšími outlety, které budou zahrnuty do plánu modernizace VIA Outlets, jsou centra v Gothenburgu ve Švédsku, v polské Wroclawy, Zweibrückenu v Německu, Seville ve Španělsku, v portugalském Portu a norském Oslu.
                                                                                     ###
Poznámky pro editory:
Společnost VIA Outlets byla založena v roce 2014. Mezi hlavní zainteresované strany patří správce majetku APG a UK REIT Hammerson plc. Operačními partnery jsou specialista na prodejní centrum Value Retail a manažer prodeje akcií Meyer Bergman. Další informace o prodejnách VIA naleznete na adrese www.viaoutlets.com
 
O společnosti APG Asset Management N.V.:
Společnost APG je poskytovatelem finančních služeb v důchodovém sektoru v oblastech výkonného poradenství, správy majetku, správy penzijních fondů a komunikačních služeb pro penzijní fondy. APG spravuje více než 450 mld. EUR důchodových aktiv pro různé penzijní fondy.
Další informace naleznete na adrese www.apg.nl.
 
O společnosti Hammerson:
Hammerson je vlastníkem FTSE 100, manažerem a vývojářem maloobchodních destinací v Evropě. Jejich portfolio vysoce kvalitních maloobchodních nemovitostí má hodnotu zhruba 10,5 miliardy liber a zahrnuje 23 hlavních nákupních center, 17 pohodlných maloobchodních parků a investice do 20 prémiových vesnic.
Další informace naleznete na adrese www.hammerson.com
 
O společnosti Meyer Bergman:
Meyer Bergman je soukromá společnost zabývající se správou investic do nemovitostí. Poskytuje radě tři uzavřené fondy s nemovitostmi a přidanou hodnotou se spravovanými aktivy ve výši přibližně 6 miliard EUR ve prospěch globálních institucionálních investorů. Meyer Bergman se cíleně zaměřuje na smíšené užívání nemovitostí v celé Evropě. Další informace naleznete na adrese www.meyerbergman.com
 
O Value Retail:
Value Retail je jedinou společností, která se specializuje výhradně na vytváření a provozování luxusních prodejních destinací v Evropě a Číně. Je domovem více než 1 000 butiků předních značek módy a životního stylu, jedenáct Value Value Villages přivítá více než 40 milionů hostů ročně. Další informace naleznete na adrese www.valueretail.com
 
 


jádu
view counter