Share |

Socialbakers připravuji "digitální Vánoce" Engage Prague 2017

Praha se po roce stane nejdůležitějším místem pro digitální marketéry z celého světa. V polovině května do českého hlavního města dorazí na třetí ročník konference Engage Prague. Mezi prvními zveřejněnými jmény je například šéf aerolinek AirAsia Tony Fernandes, Pete Blackshaw, globální ředitel digital & social media v Nestlé, a rovněž dámy, které byly součástí politického dění v USA v roce 2016.

 

Letošním tématem konference Engage Prague je „Changing the World Through Social“ a uskuteční se od 17. do 19. května. Prodej lístků již běží na stránkách www.engageprague.com. Do Prahy přijede kromě řečníků z velkých světových značek také spousta osobností, které využívají sociální sítě pro politické nebo neziskové kampaně.

 

„Rok 2016 jasně ukázal, že síla sociálních sítí může absolutně změnit svět, proto jsme chtěli účastníkům nabídnout nejen klasický program z pohledu marketingu a businessu na sociálních sítích, ale pozvali jsme i méně tradiční řečníky jako Elianne Ramos, která působila v týmu prezidentské kandidátky Hillary Clinton, nebo Lauru Miller, jež měla na starosti sociální sítě v Bílém domě pro dnes už bývalého prezidenta Baracka Obamu,“ upřesňuje Jan Řežáb, zakladatel firmy Socialbakers. 

 

Kromě nabitého programu hlavní konference čeká na účastníky Engage Prague také přibližně 28 různých workshopů, které povedou marketéři ze značek jako je Publicis, JCDecaux, Canon, LinkedIn, Heineken, DDB a mnohé jiné. Další workshopy povede Veronica McGregor z NASA, kterou známe z minulého ročníku, a Ryan A. Bell, jehož workshop na téma virtuální reality patřil loni mezi jedny z nejlépe hodnocených.

 


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.