Share |

Snoop Dogg, malířské plátno a ponožky

foto: Archiv urbanlux.cz

Nebyli by to Happy Socks, kdyby byli nepřišli s další limitovanou edicí. Tu letošní, vypuštěnou do světa 1. listopadu, nemá na svědomí nikdo jiný než Snoop Dogg.
 
Snoop Dogg oslovil Happy Socks sám – jako značku, která má na kontě photo shoot od Terryho Richardsona (s tak velkými jmény jako je Asap Rocky, Action Bronson nebo Mykki Blanco) nebo loňskou velkou kampaň od Davida LaChapella, a hlavně jako značku, která ho baví svou jednoduchostí, kreativitou a úderností.
Snoop Dogg se skrz spolupráci vrhá do další fáze svého uměleckého vývoje, tentokrát vizuální. V kampani si vyzkoušel médium malby a navrhl tři limitované vzory ponožek Happy Socks.
 
“Už dlouhá léta jsem chtěl malovat, ale řemeslo jsem zkoumal vždycky jen v soukromí. Malování mi dává možnost vyjádřit emoce, které mi nešlo vyjádřit hudbou a hraním,”říká Snoop Dogg
 
Snoop Dogg ponožky Happy Socks zaregistroval loni a od té doby je nesundal. A pak už stačilo jen málo a propojil se se značkou prostřednictvím svého kreativního týmu Cashmere Agency. Výsledkem spolupráce je právě kampaň Art of Inspiration. 
 
Limitovaná kolekce je do 8. listopadu k sehnání exkluzivně na stránkách oficiálního distributora značky, od 9. listopadu pak bude vypuštěná i u ostatních prodejců Happy Socks.
 
 


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.