view counter
Share |

Módní unie: Bloggeři, spojte se!

lofo M.U., autorka Trang Luongová

 

ModniUnie.com nabízí možnost sledovat příspěvky
z módních blogů.
Oč jde? Přečtěte si zprávu od autorů stránky:
Redaktorům Vogue dost možná brzy spadne hřebínek. Hrozí jim totiž nebezpečí, že přijdou o svou pozici nejvlivnějšího hlasu módy. Toto září, kdy v New Yorku, Miláně a Paříži začínají módní přehlídky, budou tito redaktoři nuceni uvolnit pár míst v první řadě nové stylové elitě: módním blogerům. Těchto mladých novinářských samouků si bezpochyby všimnete díky jejich poutavým outfitům – směsici návrhářských a vintage kousků a modelů z H&M či Zary. A nyní se k tomuto privilegovanému online kruhu přidávají i Češi a Slováci.
Nové webové stránky ModniUnie.com (http://modniunie.com) združují více než 80 nejlepších českých a slovenských módních blogů na jednom místě, takže je snadné
se v nich rychle zorientovat a následně pravidelně  sledovat. ModniUnie.com je zkrátka „naprosto nezbytná“ stránka do záložek každého milovníka módy. ModniUnie.com obsahuje také adresář místních obchodů, odkazy na pracovní pozice v oblasti módy
a samozřejmě informace, jak začít psát vlastní blog.
“Myslím, že blogeři mají v módním průmyslu obrovskou budoucnost,” míní Rachel Kanarowski, šéfredaktorka časopisu InStyle. “Místní blogy mě neustále inspirují novými nápady na styling i makeup. Energie a zápal bloggerů pro cokoliv stylového je jako závan čerstvého vzduchu.”
Módní Unie coby sdružení pořádá od loňského prosince pro módní a kosmetické blogery zdarma semináře, kde se mohou setkat s lidmi z oboru a využít tak profesionálních rad módních novinářů, fotografů a grafiků. Tyto akce jsou organizovány přes facebookový profil Módní Unie: http://www.facebook.com/modniunie
“K 16. únoru 2011 existovalo přes 156 milionů veřejných blogů.” (Wikipedia) Módní blogy představují pouze jeden z blogerských žánrů – mezi ostatní patří blogy zaměřené na jídlo, cestování či politiku. Blogy jsou dnes standardem na zpravodajských serverech či internetových obchodech, přičemž své vlastní zveřejňují i společnosti jako The Wall Street Journal či Topshop. Díky stránkám jako Deadline Hollywood, které měly v roce 2009 po necelých třech letech publikování obrat téměř $15 milionů dolarů, se z blogování stal sám
o sobě legitimní byznys.
Pro více informací k blogům, viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Blog a http://cs.wikipedia.org/wiki/Módní_blog

Webová stránka http://modniunie.com     


jádu
view counter