Share |

Lacoste představila novou tvář obchodu Na Příkopě

foto Petr Hoffelner

Společnost Lacoste v úterý 21. 3. představila vybraným VIP hostům nový vzhled značkového obchodu v ulici Na Příkopě 16 v Praze 1. Redesign ještě výrazněji odráží více než osmdesátiletou historii slavné francouzské značky, která je synonymem pro eleganci a praktickou módu narušující zavedenou etiketu.

 

/fb fotogalerie/

 

 

Tenis a golf, dvě klíčové sportovní oblasti, ve kterých je Lacoste historicky jako ryba ve vodě, jsou i základními elementy aktuálního vzhledu Lacoste Luna Concept Store v Praze Na Příkopě a procházejí celým prostorem.
Zákazníci mají nyní pohodlnější cestu k nákupu produktů s krokodýlem ve znaku, ať už to jsou ikonická polo trika L.12.12, svetry, bundy, nebo boty.
„Dlouho jsme přemýšleli o rekonstrukci tohoto výjimečného obchodu. Chtěli jsme našim zákazníkům dopřát větší pohodlí, aby se cítili jako doma, a přitom byli obklopeni našimi produkty v moderním prostoru. Mínili jsme poukázat na skutečnost, že značka Lacoste má respekt a pochopení pro měnící se architekturu, ale přitom se vždy drží vlastní historie a dědictví,“ říká zástupce společnosti  Lacoste.
Zrekonstruovaný obchod na nejvyhlášenější pražské obchodní třídě je prostornější, svěžejší a nepřehlédnutelná výzdoba odráží všechny podoby firmy. Na stěnách visí kromě produktů také tenisové rakety v kovových rámech, revoluční vynález zakladatele rmy René Lacosta, dobové fotografie nebo golfové hole.
Lacoste pojal otevření obchodu jako velkolepou party za účasti  generálního ředitele firmy Thierry Guiberta a významných hostů z politického i veřejného života. Večerem provázel moderátor Libor Bouček.
Společnost Lacoste v současnosti  působí ve sto dvaceti  zemích světa a zaměstnává přes deset síc lidí. Každou vteřinu se prodají dva její produkty, v roce 2016 dosáhla obratu 1,95 miliardy eur. 


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.