Share |

Instagram mění logo, lidé volají FUJ

"A proto mám problém čemukoli důvěřovat," napsal uživatel na facebooku v diskusi na téma nové logo instagramu. Mnozí na novou podobu ikony téhle úspěšné fotoslužby nadávají jak špačci.
 
Slavná ikonka v podobě starého foťáku na instatní film se bez varování proměnila na barevné cosi. Ve stejné aktualizaci se nachází i x dalších, subtilnějších změn - celkový design po otevření aplikace je čistší, dominují linie a není to takový blázinec, jak by tohle barevné třeštění napovídalo. Změn kromě ikonky doznává i logo obsahující nápis Instagram, ale tam jde pouze o menší úpravu, které si leckdo ani nevšimne.
 
Další změny souvisejí s tím, že značka patří už facebooku, takže se mírně mění a vlastně usnadňuje sdílení na FB.
Podle oficiálního vyjádření změna "reflektuje to, čím je instagram teď" - to docela dává smysl. Aplikace, původně nazvan Burbn, se v začátcích zaměřovala na aplikaci retro filtrů na fotky, zatímco dnes se stává i platformou pro zcela neretro videa a reklamy (které se točí s milionovými rozpočty a zadavatelé si od nich mnoho slibují). I facebook nabízí svým inzerentům možnost mít reklamu i na instagramu. A majitelé firemních účtů si libují, že na rozdíl od FB, který propouští jejich obsah jen k malému procentu lidí, kteří si olajkovali nějakou stránku, ukazuje instagram vše - a "organický dosah" je velké zaklínadlo.
Se smrští reklam a videa se to možná změní. Užívejme, dokud zbývá ještě něco z původní nálady "instagram dělá svět hezčím" - tohle nejsou poslední úpravy.
 


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.