Share |

Co o nás říkají naši klienti?

Co o nás říkají klienti www.protišedi.cz?
 
Co o nás říkají?
Ocenili jsme rychlou reakci a také třeba schopnost přenést veškeré informace přes facebook, jelikož my sami zde tolik silní nejsme. 
Larisa Blichová, Designblok
 
Spolupráce s portálem Protisedi.cz nám výrazně zvýšila prodeje našich produktů.
Filip Knesl, www.nakupmodu.cz, www.faiyo.cz
 
S Protisedi.cz pracujeme v podstatě od počátku vzniku naší vlastní firmy, a spolupráce to byla vždy přínosná, především proto, že s Protisedi.cz můžeme zacílit i alternativnější cílové skupiny, které se vyznačují tím, že chtějí být zajímavější, jiné, čerstvé.
Fource Entertainment, promotérská společnost
 
Chtěli jsme představut náš e-shop, a tak jsme se rozhodli pro spolupráci s Protisedi.cz. Díky rychlému jednání a přátelskému přístupu se  to podařilo a pomohlo nam získat nové zákazníky. Těšíme se na další spolupráci.
Nikola Škohelová, módní eshop Wantedstore.cz
 
Jako nová CK se specializací na surfování v exotických destinacích, jsme potřebovali oslovit specifickou skupinu mladých lidí, která nehledá informace v šedi běžných portálů, ale má svůj vlastní styl. Spoluprací  s protisedi.cz se nám podařilo tuto skupinu najít.
Aleš Tůma, cestovní kancelář Surftrip
 
Server protišedi.cz považujeme za nejlepší kulturní a módní portál u nás se spoustou zajímavého obsahu a rozhodně s ním budeme spolupracovat i v rámci všech našich dalších akcí.
Manio, promotér, Delite agency Praha
 
Díky spolupráci s protisedi.cz se nám daří oslovit specifickou cílovou skupinu, nabídnout jí relevantní informace prostřednictvím atraktivního webu.
PR agentura 2media.cz
 
Velmi si vážím této spolupráce a rada v ní budu i nadále pokračovat, jelikož nám přináší nové návštěvníky. 
Andrea Vojtěchovská, klub Fléda, Brno
 
Spolupráce nám pomohla propagovat studentský snímek z dílny FAMU, který se dostal do hlavní soutěže festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě - zvýšila prokazatelně návštěvnost. 
Zuzana Janáková, vedoucí produkce Studia FAMU
 
Portál protisedi.cz nám nejen dal najevo, že to, co děláme, má smysl, ale je nám i každodenní inspirací a posilou v boji proti společnému nepříteli, oné tolik pevně zakořeněné šedi!
Marek Štajner, marketing director, Brother & Duck International s.r.o.    
 
Odezva na tímto serverem publikované informace a pozvánky je zřetelná i proto, že návštěvníci protisedi.cz ví, že se dozvídají o kvalitních a zajímavých událostech. Domácí, zahraniční a často i v Čechách nepříliš známí interpreti a umělci tak získávají své publikum.
Tereza Havlínková, klub a galerie MeetFactory
 
Co o nás říkají?
Prezentace na serveru Proti šedi a spolupráce s tímto stylově spřízněným webem je pro nás vyloženě užitečná,Timoure et group rozšiřuje řady svých příznivců. Komunikace a rychlost, s jakou se vždy dohodneme na způsobu uvedení našich "news", je příjemná.
Saša a Ivana, módní značka Timoure et Group
 
Spolupráce s webem, který zaujme již svým názvem, je lákavá, navíc se setkáte se vstřícným přístupem a širokou škálou témat a možností prezentace.
Jana Holinková, Privilege PR
 
Jsme rádi, že můžeme naši značku propojit s prostisedi.cz.
Denisa Havrdová, papírnictví Papelote
 
Tato spolupráce je nezanedbatelným kanálem pro příznivce galerie sídlící v českobudějovickém domě umění. Řada návštěvníků se / vzhledem k ne příliš kvalitnímu fungování a informování ostatních médií a portálů, co se souč. umění týče./ právě díky PROTISEDI o galerii dozvěděla. Těžko hledat portál, který by byl lépe dělaný a provozovaný, co se dané tématiky týče.
Michal Škoda, Dům Umění/house of art České Budějovice 
 
Spolupráce nám pomohla, protože se rozšířilo povědomí o naší firmě. Vzhledem k úzké spolupráci i se sociálními servery, si člověk může jednoduše zkontrolovat přes sdílení a komentáře článků, jestli má článek úspěch.
Viktorie Beldová, šperkařská firma Belda Factory
 
Server Protišedi.cz pomáhá zviditelňovat projekty mých klientů, kteří pořádají zajímavé akce cílící na kreativní lidi. Ať to jsou unikátní hudební eventy Red Bullu, hudební koncept Conference vozící do Česka chytrou elektronickou hudbu nebo nová desky zpěvačky Vladivojny La Chia, vždy mám Protišedi.cz v mediaplanu na prvních místech.
Pavel Eichler, PR konzultant
 
Protisedi.cz je inovativním a ojedinělým internetovým médiem.
Jan Rajniš, Prague Minos Guide
 
Server  protisedi.cz jsme oslovili ve spolupráci s módní značkou 69Slam a dalšími nešedivkami jako je Maloja či Canada Goose. Protisedi.cz v sobě snoubí informace ze světa módy, kultury apod. i výborný vizuální projev. Naše cílová skupina se pohybuje právě na tomto serveru, proto je pro nás kooperace nepostradatelná a pomohla nám v prosazení a medializaci na trhu s módou.
Denisa Dlabová, maXmedia PR 
 
Partnerství nám dalo možnost sebeprezentace a přineslo nové zákazníky. Velmi oceňujeme bezproblémovou, věcnou a rychlou komunikaci.
Manuela Dušková, Ultra Premium Brands
 
Co o nás říkají?
Bylo nám velkým potěšením spolupracovat se serverem, který si za dobu působnosti vydobyl výrazné postavení ve světě nezávislých kulturních periodik. 
Kamila Matějková, manažerka PR a marketingu, festival ...příští vlna/next wave...
 
Vždy příjemná spolupráce se stránkou protisedi.cz nám pomohla seznámit veřejnost s naší ekosociální webovou platformou.
Lukáš Vala, second hand www.votocvohoz.cz
 
Spolupráce s portálem Proti šedi nám moc pomohla, neboť se informace o festivalu Týden improvizace dostaly i za hranice Olomouckého kraje.
Kateřina Fišatová, festival Týden improvizace
 
Patří Vám tisíceré díky za prezentaci párty "Prime Time" na vašem webu, díky které jste přispěli k nečekaně dobré návštěvnosti
Tom Spark & cool guys crew
 
Spolupráce s ProtiŠedi.cz nám pomáhá šířit informace o festivalu i jeho cílech mezi další návštěvnice a návštěvníky, fungovala bezchybně a pružně.
Anna Voňavková, festival Mezipatra
 
Díky protisedi.cz se o nás dozvědělo mnoho dalších lidí z široké veřejnosti a dostali tak možnost navštívit náš festival.
Zuzana Hegedüšová, www.arcolor.cz
 
Protišedi.cz hovoří s publikem jeho přirozeným jazykem. Produkt se stává ne pouhým předmětem nebo módním artiklem, ale součástí  života cílové skupiny. Protišedi.cz je jedinečný kanál, kterým lze na produkty/služby upozornit, a ze kterého se informace šíří přirozenými cestami mezi potenciálními zákazníky.
Kateřina Suchanová, urbanlux.cz, distributor značek Crocs, LeSportsac, Happy Socks, bobble a Yumaki
 
Reklamní kampaň na protisedi.cz nám nejen zvedla prodejnost WEWOOD hodinek ze dřeva, ale také se pozitivně vnesla do podvědomí širokému okolí. 
www.WEWOOD.CZ
 
Spolupráce nám přináší nezanedbatelné procento nových návštěvníků našich stránek. 
Jana Růžičková, textilní výrobce AMWA Organic
 
Spolupráce s Protisedi.cz pro nás byla velice nápomocná, především zvýšila naše povědomí v očích internetové populace.
Jan Halfar, taneční studio Dance Academy Prague by Yemi AD
 
Projekt protisedi.cz získal důvěru a respekt minimálně 20.000 mladých lidí, což je při dnešních podmínkách na FB přímo fenomenální úspěch.
Martina Overstreet, šéfredaktorka celostátního školního časopisu RedWay
 
I díky této spolupráci se nám v roce 2011 podařilo o hodně zvednout návštěvnost našich tematických  filmových večerů. 
Julie Žáčková, iShorts, FAMUfest
 
Líbí se nám, že  protisedi.cz velmi pružně a rychle reaguje na všechny události v kultuře, módě i umění a jsme rádi, že se při práci na publicitě naší produkce můžeme na redakci spolehnout. 
Olga Vrbíková, PR a produkce Leporelo+, Brno
 
 
 
 
 

jádu
view counter